Menu

Content Marketing Specialist | Oostwegel Collection

Content Marketing Specialist | Oostwegel Collection

Voor Oostwegel Collection zijn wij per direct op zoek naar een Content Marketing Specialist met een sterke focus op Social Media strategie.

 

De werkzaamheden

Als Content Marketing Specialist ben je mede verantwoordelijk voor de merkpositionering en -beleving van alle huizen binnen Oostwegel Collection en het versterken daarvan.

 

Jij hebt een ondernemende, energieke en creatieve persoonlijkheid. Met jouw achtergrond en expertise in Social Media begrijp jij wat er nodig is om een uniek en dynamisch familiebedrijf als Oostwegel Collection te laten onderscheiden ten opzichte van andere sterke merken. Je schrijft graag relevante en pakkende Social Media berichten, blogs en nieuwsbrieven over ons inspirerende bedrijf en de omgeving: jij weet onze doelgroep te boeien.

 

Deze functie heeft een sterke focus op Community Management. Dit houdt in dat je bijdraagt aan het creëren van relevante content voor potentiële en huidige gasten en zorgt dat deze gasten ambassadeurs worden en/of blijven.

 

Je hebt ervaring met datagedreven marketing en kunt daar de benodigde conclusies uit trekken. Customer Relationship Management (CRM) vind je belangrijk en ook hier heb je aantoonbare ervaring mee.

 

Je beschikt over:

  • 2 jaar ervaring in Content Marketing
  • uitstekende schrijfvaardigheden
  • alle skills om een onderscheidende Social Media strategie uit te rollen
  • organisatorische vaardigheden

 

En verder:

  • pak je altijd eindverantwoordelijkheid voor de uitvoering van je opdracht
  • heb je affiniteit met reclame, content en de creatieve sector
  • heb je een liefde voor design en conceptueel denken
  • ga je door wanneer anderen stoppen

 

Wij bieden jou:

  • een dienstverband met marktconforme beloning
  • personeelskorting in onze hotels en restaurants
  • werken aan verschillende projecten in een leuk team
  • samenwerken met specialisten uit jouw vakgebied
  • een afwisselende baan

 

Wie zoeken wij?

Jij bent een leergierige, gepassioneerde en enthousiaste collega met een gevoel voor ‘digitaal’. Je bent een verbinder en in staat om op een professionele en eigentijdse wijze invulling te geven aan je functie. Daarbij is het belangrijk dat je zowel zelfstandig als in teamverband goed functioneert.

 

De competenties die horen bij deze functie:

  • inlevingsvermogen
  • uitstraling
  • actief
  • fatsoen
  • creativiteit
  • communicatieve vaardigheden
  • plannen en organiseren

 

Wat vragen wij van jou?

Wij zijn op zoek naar een professional met een HBO-diploma, bij voorkeur een marketing- en communicatie gerelateerde opleiding. Je bent administratief vaardig en beschikt over kennis van o.a. Microsoft Office, Photoshop en een CRM-systeem.

 

Naast een goede beheersing van de Nederlandse taal kun je je tevens, zowel mondeling als schriftelijk, goed uitdrukken in het Engels en Duits.

 

Je gaat werken in het enthousiaste team op het hoofdkantoor waar de afdelingen sales, marketing en revenue management nauw samenwerken.

 

Details van de vacature

  • Afdeling

    Marketing

  • Contractvorm

    Op basis van 38 uur per week

  • Werktijden

    Maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur

  • Talenkennis

    Nederlands, Engels en Duits (mondeling en schriftelijk)

  • Salaris

    Conform Horeca-CAO
    Afhankelijk van opleiding, werkervaring en leeftijd

  • Opleidingseisen

    Afgeronde HBO-opleiding gericht op Marketing en Communicatie

  • Ervaring

    Minimaal 2 jaar relevante werkervaring

Solliciteer hier

Heb je interesse in deze functie? Vul het formulier vóór 16 december 2019  in en wij nemen contact met je op!

Solliciteer!
  • Print pagina