Menu

Directeur Gastvrouw/Gastheer | Kruisherenhotel Maastricht

Directeur Gastvrouw/Gastheer | Kruisherenhotel Maastricht

Vanwege de promotie van Floris Kemper naar Directeur/ Gastheer van Château St. Gerlach, zoeken wij voor het enige 5-sterrenhotel in Maastricht een gedreven, verbindende en commerciële Directeur-Gastvrouw/Gastheer (General Manager) (V/M)

 

In hartje Maastricht ligt het Kruisherenhotel Maastricht. Samen met de monumentale, gotische kerk is het voormalige 15e-eeuwse Kruisherenkloostercomplex in 2005 getransformeerd tot designhotel. De architectonische contrasten tussen verleden en heden komen overal in het hotel tot leven. Van de indrukwekkende entree tot Kruisherenrestaurant en luxe hotelkamer tot Wine Bar Rouge & Blanc. Het samenspel van het team in een omgeving met geschiedenis, design, muziek, kunst, eigentijdse gastvrijheid en gastronomie creëert nieuwe herinneringen voor onze gasten.

 

De functie
Als Directeur-Gastvrouw/Gastheer van het Kruisherenhotel Maastricht geef je (via afdelingshoofden) leiding aan een team van circa 65 medewerkers en ben je als eerste vrouw/man eindverantwoordelijk voor alle bedrijfsactiviteiten en resultaten van het huis.
Je rapporteert rechtstreeks aan de eigenaar en Algemeen Directeur, Camille Oostwegel en hebt een grote mate van zelfstandigheid. Het Kruisherenhotel maakt gebruik van de centrale diensten van Oostwegel Collection (zoals Human Resources, Sales, Brand Marketing, PR, Revenue Management en Finance). Je bent in staat om heldere doelstellingen te formuleren en te vertalen in praktische, doelgerichte acties en je communiceert duidelijk en tactvol.
Zoals de functienaam al aangeeft vervul je niet alleen de rol van Directeur, maar óók die van Gastvrouw/-heer. Dit betekent dat je voor onze gasten aanwezig bent op momenten dat dit nodig is. Als Gastvrouw/-heer ‘pur sang’ weet je als geen ander welke momenten dit zijn. Jij zorgt ervoor dat de gasten van het Kruisherenhotel Maastricht ons huis ‘beleven’, zodat een verblijf hun verwachtingen overtreft.

 

De werkzaamheden
In deze veelzijdige functie ben je eindverantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken in het hotel. Tot de werkzaamheden behoren onder meer:
• begeleiden, stimuleren, coachen en verbinden van medewerkers;
• optreden als gastvrouw/gastheer: onderhouden van professionele en zakelijke relaties met gasten, leveranciers en andere stakeholders;
• opstellen van plannen en begrotingen, bewaken van de efficiency/productiviteit en de optimalisatie van het rendement en resultaat;
• waarborgen en verder uitbouwen van het hoge serviceniveau;
• bepalen van de personeelsformatie van de verschillende afdelingen, selecteren en beoordelen van medewerkers;
• coördineren van de door de afdelingshoofden opgestelde planningen ten aanzien van roosters, werkverdeling en inzet van medewerkers;
• formuleren van de strategie voor de komende jaren, waarbij commercieel vermogen, professionalisering en gastbeleving belangrijke uitgangspunten zijn;
• als lid van het directieteam van Oostwegel Collection speel je ook een rol in de totale visie en ambitie van het bedrijf en kan je meedenken met alle disciplines om de doelstellingen van het familiebedrijf te behalen.

 

Profiel van de kandidaat
Oostwegel Collection selecteert en ontwikkelt medewerkers vanuit hun onderscheidende, vriendelijke en gastvrije houding ten opzichte van collega’s en gasten. Je bent een inspirerende, daadkrachtige en ondernemende hands-on leider met een sterk delegerende basishouding en probleemoplossend vermogen. Een bedrijfskundige- en commerciële focus is essentieel. Je denkt over grenzen heen en weet vanuit je mensgerichte houding medewerkers te verbinden, waardoor zowel ons bedrijf als de mensen die bij ons werken verder kunnen groeien.

 

De competenties die horen bij deze functie

  • inlevingsvermogen
  • uitstraling
  • fatsoen
  • actief
  • besluitvaardigheid
  • commercieel vermogen
  • communicatieve vaardigheid
  • gastgerichtheid
  • leidinggeven
  • plannen en organiseren
Contactgegevens

Kruisherengang 19/23
6211 NW Maastricht
Nederland

Tel.: +31 (0)43 329 2020
E-mail: info@kruisherenhotel.nl

Volg ons

Details van de vacature

  • Contractvorm

    Arbeidsovereenkomst op fulltime basis

  • Werktijden

    Flexibel tussen maandag en zondag

  • Talenkennis

    Nederlands, Duits en Engels (mondeling en schriftelijk). Frans is een pré

  • Rijbewijs

    B

  • Salaris

    Afhankelijk van opleiding en werkervaring

  • Opleidingseisen

    Minimaal HBO-opleiding: bij voorkeur Hoge Hotel School, Facilitymanagement of soortgelijke opleiding

  • Ervaring

    3 tot 5 jaar in een soortgelijke functie in het hogere segment van de nationale hotellerie. Internationale ervaring is een pré.

Solliciteer hier

Ben jij de juiste persoon voor  deze functie? Solliciteer middels een recent CV en motivatiebrief vóór 1 november a.s.

Solliciteer!
  • Print pagina