Menu

Front Office Medewerker | Kruisherenhotel (On hold)

Front Office Medewerker | Kruisherenhotel (On hold)

In het centrum van Maastricht ligt het Kruisherenhotel. In deze designomgeving werken ca 70 collega’s aan een 5-sterrenbeleving voor onze gasten.

 

Wij zoeken per 1 april een:

 Front Office Medewerker


Als Front Office Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt van onze gasten. Je bezorgt onze gasten een onvergetelijk verblijf en acteert proactief op diverse wensen en behoeftes. Door je professionele werkhouding en je representatieve uitstraling voelen de gasten zich direct thuis.

 

Wie ben jij?

  • Je hebt passie voor de hotelbranche en streeft naar optimale gastvrijheid
  • Je bent vlot in de omgang
  • Je hebt een gastvrije instelling
  • Je hebt ervaring aan een Front Office
  • Je spreekt Nederlands, Engels en Duits

 

Wat ga je doen?

  • Het ontvangen van gasten
  • Kamerreserveringen aannemen en invoeren
  • Het in- en uitchecken van gasten
  • Het inspelen op de behoeftes van gasten

 

Wat bieden wij jou?

Geen dag is hier hetzelfde. Je gaat werken in een internationale omgeving, want de gasten komen uit alle hoeken van de wereld. Wij bieden je een marktconform salaris en je ontvangt 20% personeelskorting in onze hotels en restaurants. Ook ontvang je korting op diverse collectieve zorgverzekeringen en zijn er interne en externe trainings- en doorgroeimogelijkheden middels onze eigen Talent Factory. Als je meer dan 20 km van het werk woont, ontvang je van ons reiskostenvergoeding.

 

Onze leuke extra’s:

  • De Oostwegel-Collection-personeelspas met diverse kortingen bij bedrijven in de regio
  • Binnen ons familiebedrijf vieren wij samen jouw verjaardag en werkjubileum
  • Een mooi kerstgeschenk
  • Een spetterend personeelsfeest

 

Onderstaande competenties vinden wij als bedrijf belangrijk. Elke medewerker dient over deze te beschikken, zodat onze medewerkers als individu, team en bedrijf succesvol kunnen zijn:

 

  • Inlevingsvermogen

Hieronder verstaan wij:     betrokken, sensitief en nieuwsgierig

  • Uitstraling

Hieronder verstaan wij:     plezier, representatief en gastvrij

  • Actief

Hieronder verstaan wij:     ondernemend, flexibel en creatief

  • Fatsoen

Hieronder verstaan wij:     transparant, integer en discreet

 

Het allerleukste van mijn werk is het verwelkomen en het vaarwel zeggen van de gast. Doordat wij zelf de reserveringen inboeken, maken wij de reservering vanaf de start mee en kunnen wij er persoonlijk voor zorgen dat het een fantastisch verblijf wordt, van het begin tot het einde. Robin, Front Office Manager

Details van de vacature

  • Afdeling

    Front Office

  • Contractvorm

    Arbeidsovereenkomst op basis van 38 uur per week

  • Werktijden

    Wisselende diensten

  • Salaris

    Conform Horeca-cao
    Functieschaal 5 €1945,96 tot €2393,31 o.b.v. 38 uur per week
    Afhankelijk van leeftijd, opleiding en werkervaring

  • Ervaring

    Enige jaren relevante ervaring aan een Front Office

Solliciteer hier

Heb je interesse in deze functie? Vul het formulier in en wij nemen contact met je op!

Solliciteer!
  • Print pagina