Menu

Frontoffice Manager I Château St. Gerlach

Frontoffice Manager I Château St. Gerlach

Over Château St. Gerlach

In het hart van natuurgebied Ingendael en op een steenworp afstand van Maastricht, ligt het prachtige Château St. Gerlach. Het luxe hotel telt 113 hotelkamers en –appartementen. Op het landgoed bevinden zich 3 eetgelegenheden: Restaurant Château St Gerlach, Bistrot de Liège en ons  koffie- en lunchconcept Burgemeester Quicx, Coffee & More. Verder beschikt het landgoed over een eigen Spa & Wellness en 16 vergader- en banquetzalen (2-750 personen) waaronder het St. Gerlach Paviljoen & Kasteelhoeve. Château St. Gerlach maakt sinds 1997 deel uit van het Limburgse familiebedrijf Oostwegel Collection en is lid van Relais & Châteaux.

 

Per 1 november a.s. zijn wij op zoek naar een gedreven en enthousiaste Frontoffice Manager.

 

Denk jij: Mooi! Dit ben ik. Reageer dan nu!

 

De werkzaamheden

Als Frontoffice Manager ben je verantwoordelijk voor alles wat aan de Frontoffice gebeurt. Je maakt deel uit van het Frontoffice team en rapporteert  rechtstreeks aan de Directeur/Gastheer. Het Frontoffice team, dat in het topsegment van de hotellerie opereert, streeft naar perfectie. Het bewaken én behouden van het hoge serviceniveau ervaar jij dan ook als vanzelfsprekend.

Je geeft leiding aan de Medewerkers Receptie, Algemene Dienst, de Guest Relations Coördinator en de Nachtreceptionisten. Op drukke momenten help je het team bij de uitvoering van de dagelijkse werkzaamheden. Je hebt een sterke “hands-on” mentaliteit en zorgt voor controle van de geldende (administratieve) processen op de afdeling. In je werk probeer je zoveel mogelijk afstemming te creëren met andere afdelingen van het hotel. Naast deze reguliere managementwerkzaamheden bewaak je onder meer ook de efficiency en de productiviteit waardoor je ervoor zorgt dat de afdeling een hoog serviceniveau behoudt.

Je bent onder meer verantwoordelijk voor:

  • beoordelen, stimuleren en coachen van medewerkers in hun ontwikkeling
  • voeren van o.a. selectie- en verzuimgesprekken
  • opstellen van dienstroosters
  • inwerken van nieuwe medewerkers
  • bewaken van de uitvoering van Frontoffice werkzaamheden
  • verantwoordelijk voor het goed verlopen van de check-in en check-out
  • afwikkelen complexe reserveringsaanvragen/calamiteiten
  • toezien op naleving van voorschriften op het gebied van ARBO en HACCP
  • bewaken van (financiële) doelstellingen
  • aanspreekpunt voor Revenue aangelegenheden

 

Wat vragen wij van je?

Je hebt 2-3 jaren werkervaring in een soortgelijke functie in het luxere segment van de hotellerie. Je bent in staat om medewerkers in beweging te krijgen en zorgt voor een goede werksfeer en gemotiveerde medewerkers. Door jouw manier van leidinggeven zorg je er voor dat het operationele proces soepel verloopt en dat jij en je medewerkers kunnen doen waar jullie goed in zijn: gasten verrassen en laten genieten van hun verblijf in ons hotel.

Je herkent je in de begrippen; teamspirit, enthousiasme, flexibiliteit en collegialiteit. Vanwege het veelvuldige contact met (inter-)nationale gasten, ben je communicatief vaardig, heb je een representatieve uitstraling en gepaste waarden en normen. Naast een gedegen kennis van de Nederlandse en Engelse  taal in woord en geschrift is het een pré dat je de Franse en Duitse taal in woord beheerst.  Je bent bekend met MS Office, in het bijzonder met MS Word en MS Excel. Kennis van en ervaring met Hotel Concepts/IDPMS is een vereiste.

De competenties die behoren bij deze functie zijn:

  • inlevingsvermogen
  • uitstraling
  • actief
  • fatsoen
  • gastgerichtheid
  • leidinggeven
  • communicatieve vaardigheid
  • plannen en organiseren

 

Wat bieden wij je? 

Wij hebben een uitgebreid pakket met secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals reiskostenvergoeding (€0,19 per kilometer vanaf 20 kilometer tot maximaal 40 kilometer enkele reis), collectieve (zorg)verzekeringen, een personeelspas waarmee je korting krijgt bij diverse bedrijven in de regio, deelname nationaal fietsproject/bedrijfsfitness, vergoeding studiekosten en trainingen en een korting op overnachtingen en Food & Beverage faciliteiten bij Oostwegel Collection. Verder kom je als Frontoffice Manager in aanmerking voor een bonusplan voor afdelingshoofden.

We bieden je een afwisselende en uitdagende baan in een toonaangevend en dynamisch familiebedrijf, opererend in de top van de hotellerie, verdeeld over vier verschillende locaties. Wij geven medewerkers veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Daarnaast zijn wij een sociale werkgever en hebben wij oor en oog voor onze mensen.

Voor informatie en/of sollicitaties kun jij je, tot 25 september 2019 wenden tot de afdeling P&O, Tel: 043-6088880 of e-mail: carriere@oostwegelcollection.nl.

Details van de vacature

  • Afdeling

    Frontoffice

  • Contractvorm

    38 uur per week

  • Werktijden

    Wisselende diensten van maandag tot en met zondag

  • Talenkennis

    Kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift, kennis van de Franse en Duitse taal in woord is een pré

  • Salaris

    Conform Horeca-CAO, functiegroep 8 (€2550,55 – €3171,29)
    Afhankelijk van werkervaring en opleiding

  • Opleidingseisen

    HBO werk- & denkniveau, bij voorkeur een afgeronde opleiding HHS of een gelijkwaardige Hbo-opleiding met relevante stage- en/of werkervaring

  • Ervaring

    2-3 jaren werkervaring in een leidinggevende functie in de luxe hotellerie is vereist evenals kennis van Hotel Concepts/IDPMS

Soliciteer hier!

Heb je interesse in deze functie? Vul het formulier vóór 25-09-2019 in en wij nemen contact met je op!

 

Solliciteer!
  • Print pagina