Menu

Manager Frontoffice | Kruisherenhotel

Manager Frontoffice | Kruisherenhotel

Voor het Kruisherenhotel Maastricht zijn wij op zoek naar een geschikte kandidaat voor de functie van Manager Frontoffice.

De werkzaamheden

Als Manager Frontoffice maak je deel uit van het Frontoffice team van het hotel en rapporteer je rechtstreeks aan de Manager Operations. Het Frontoffice team, dat in het topsegment van de hotellerie opereert, streeft naar perfectie. Het bewaken én behouden van het hoge serviceniveau ervaar jij dan ook als vanzelfsprekend.
De functie van Manager Frontoffice is een leidinggevende functie. Je geeft leiding aan de Medewerkers Receptie, Receptionisten, de medewerkers van de Algemene Dienst en de Nachtreceptionisten.
Jij bent het aanspreekpunt bij problemen en handelt klachten zoveel mogelijk zelf af. Op drukke momenten help je het team bij de uitvoering van de dagelijkse werkzaamheden. Je hebt een sterke “hands-on” mentaliteit en zorgt voor controle van de geldende (administratieve) processen op de afdeling. In je werk probeer je zoveel mogelijk afstemming te creëren met andere afdelingen van het Kruisherenhotel. Naast deze reguliere managementwerkzaamheden bewaak je onder meer ook de efficiency en de productiviteit waardoor je ervoor zorgt dat de afdeling een hoog serviceniveau behoudt. De afdeling Frontoffice wordt jouw “Frontoffice”.

 

De Manager Frontoffice is onder meer verantwoordelijk voor:
•  beoordelen, stimuleren en coachen van medewerkers in hun ontwikkeling;
•  het mede voeren van o.a. selectie- en verzuimgesprekken;
•  het opstellen van dienstroosters en updaten hiervan op basis van bezettingsgraad hotel;
•  inwerken van nieuwe medewerkers;
•  bewaking van de uitvoering van Frontoffice werkzaamheden;
•  verantwoordelijk voor het goed verlopen van de check-in, courtesy call en check-out;
•  d.m.v. een logboek wordt de guest satisfaction van in huis gasten gemonitord;
•  verder ontwikkelen & uitvoeren van VIP programma;
•  toezien op naleving van voorschriften op het gebied van ARBO en HACCP;
•  bewaken van (financiële) doelstellingen;
•  toezien op het naleven van Marriott Bonvoy service standards;
•  administratieve handelingen ten behoeve van Marriott loyalty programma;
•  duty management taken bij afwezigheid van Directeur / Manager Operations.

 

Wat vragen wij van je?

Je hebt enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie. Ervaring in de luxe hotellerie is een pré. Van nature ben je servicegericht ingesteld en beleef je er plezier aan om het gasten naar de zin te maken. Je bent een natuurlijke leider en hebt een stijl van leidinggeven die zich kenmerkt door een coachende houding en het geven van vertrouwen. Je motiveert en inspireert je medewerkers. Onze medewerkers bepalen immers de sfeer en maken dat gasten zich bij ons thuis voelen. Je herkent je in de begrippen; teamspirit, enthousiasme, flexibiliteit en collegialiteit. Vanwege het veelvuldige contact met (inter-)nationale gasten, ben je communicatief vaardig en heb je een representatieve uitstraling en fatsoenlijke omgangsvormen. Naast een gedegen kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift is het een pré dat je de Franse en Duitse taal in woord goed beheerst. Je bent bekend met MS Office, in het bijzonder met MS Word en MS Excel. Kennis van en ervaring met Hotel Concepts/IDPMS is vereist.

De competenties die behoren bij deze functie zijn:
• inlevingsvermogen
• uitstraling
• actief
• fatsoen
• gastgerichtheid
• leidinggeven
• communicatieve vaardigheid
• plannen en organiseren

Contactgegevens

Kruisherengang 19/23
6211 NW Maastricht
Nederland

Tel.: +31 (0)43 329 2020
E-mail: info@kruisherenhotel.nl

Volg ons

Details van de vacature

  • Afdeling

    Frontoffice

  • Contractvorm

    Arbeidsovereenkomst op basis van 38 uur per week

  • Werktijden

    Wisselende diensten

  • Salaris

    Conform Horeca-CAO, afhankelijk van opleiding en ervaring

  • Talenkennis

    Kennis van de Nederlandse en Engels taal in woord en geschrift, kennis van de Franse en Duitse taal in woord is een pre

  • Opleidingseisen

    HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur een afgeronde opleiding HHS of gelijkwaardig

  • Ervaring

    Enkele jaren werkervaring in een leidinggevende functie in de luxe hotellerie is vereist evenals kennis van Hotel Concepts/IDPMS

Solliciteer hier!

Heb je interesse in deze functie? Vul het formulier in en wij nemen contact met je op!

Sollitciteer!
  • Print pagina