Menu

Manager Ontbijt I Kruisherenhotel

Manager Ontbijt I Kruisherenhotel

Wij zoeken per 1 november een enthousiaste en gastvrijheid gedreven Manager Ontbijt bij het Kruisherenhotel op basis van 36 uur per week. Je bent proactief, hebt gastvrijheid hoog in het vaandel staan en bent een echte teamplayer. Je staat voor kwaliteit en voelt je hier verantwoordelijk voor.

Denk jij: mooi! Dit ben ik? Reageer dan nu!

 

De functie

Bij een luxe hotel als het onze, opererend in het topsegment van de hotellerie, hoort een 5* plus-service. Dat betekent dat we onze gasten gastvrij ontvangen en hen een onvergetelijk verblijf bezorgen. De Manager Ontbijt geeft leiding aan het ontbijtteam en is o.a. verantwoordelijk voor de presentatie van de producten op het ontbijtbuffet en de hoogstaande service aan onze gasten.

 

De dag starten met een warme glimlach. Als Manager Ontbijt ben je verantwoordelijk voor een goed begin van de dag voor onze hotelgasten. Van jou verwachten we dat jij je bewust bent van jouw belangrijke rol en onze gasten op een gastvrije, vriendelijke en correcte manier informeert en benadert.

 

Jij bent o.a. verantwoordelijk voor de operationele aansturing van het team, waaronder:

  • het opstellen van dienstroosters;
  • het toezien op het correct uitvoeren van taken en werkzaamheden;
  • het ontvangen en placeren van gasten;
  • het doorgeven van bestellingen;
  • het raadplegen van de keuken bij uitzonderlijke wensen van gasten en
  • toezien op de naleving van voorschriften op het gebied van veiligheid, HACCP en werk- en presentatiemethoden.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:

  • het voeren van beoordelings-, voortgangs- en selectiegesprekken;
  • het coachen en motiveren van jouw team en
  • het stimuleren van de ontwikkeling van de individuele medewerkers.

 

Wat vragen wij van jou?

Je hebt 2-3 jaren werkervaring in een soortgelijke functie in het luxere segment van de hotellerie. Je bent in staat om medewerkers in beweging te krijgen en zorgt voor een goede werksfeer en motivatie. Door jouw manier van leidinggeven zorg je ervoor dat het operationele proces goed verloopt en dat jij en je medewerkers doen waar jullie goed in zijn: gasten optimaal laten genieten van hun verblijf in ons hotel.

Nog belangrijker is voor ons dat jij je herkent in de begrippen: gastvrijheid, teamspirit, voorbeeldgedrag, flexibiliteit en collegialiteit.

Naast een uitstekende kennis van de Nederlandse taal is ook een goede kennis van de Engelse en Duitse taal in woord belangrijk. Door jouw representatieve en vriendelijke uitstraling laat je zien dat de gasten méér dan welkom bij ons zijn.

De competenties die horen bij deze functie zijn:

  • inlevingsvermogen
  • uitstraling
  • actief
  • fatsoen
  • gastgerichtheid
  • communicatieve vaardigheid
  • plannen en organiseren
  • leidinggeven
  • stressbestendigheid

 

Wat bieden wij jou?

Wij hebben een uitgebreid pakket met secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals reiskostenvergoeding (€0,19 per kilometer vanaf 20 kilometer tot maximaal 40 kilometer enkele reis), collectieve (zorg)verzekeringen, een personeelspas waarmee je korting krijgt bij diverse bedrijven in de regio, deelname nationaal fietsproject/bedrijfsfitness, vergoeding studiekosten en trainingen en 20% korting op overnachtingen en Food & Beverage faciliteiten bij Oostwegel Collection.

We bieden je een afwisselende en uitdagende baan in een toonaangevend en dynamisch familiebedrijf, opererend in de top van de hotellerie, verdeeld over vier verschillende locaties. Wij geven medewerkers veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Daarnaast zijn wij een sociale werkgever en hebben wij oor en oog voor onze mensen.

 

 

Contactgegevens

Kruisherengang 19/23
6211 NW Maastricht
Nederland

Tel.: +31 (0)43 329 2020
E-mail: info@kruisherenhotel.nl

Volg ons

Details van de vacature

  • Afdeling

    F&B

  • Contractvorm

    Contract o.b.v. 36 uur per week

  • Werktijden

    Dagdiensten

  • Talenkennis

    Naast een gedegen kennis van de Nederlandse en Engelse  taal in woord en geschrift is het een pré als je de Franse en Duitse taal in woord beheerst.

  • Salaris

    Conform Horeca-CAO, functiegroep 5 (€1590,54 – €1939,99 bruto)
    Afhankelijk van werkervaring en opleiding

  • Opleidingseisen

    MBO werk- & denkniveau, met relevante stage- en/of werkervaring

  • Ervaring

    2-3 jaren werkervaring in een leidinggevende functie in de luxe hotellerie is vereist

Soliciteer hier!

Heb je interesse in deze functie? Vul het formulier vóór 15-10-2019 in en wij nemen contact met je op!

Solliciteer!
  • Print pagina