Menu

Assistent Manager Meetings&Events Sales | Château St. Gerlach

Assistent Manager Meetings&Events Sales | Château St. Gerlach

Voor ons Meetings & Events Sales team zijn wij per 1 april a.s. op zoek naar een Assistent Manager.

 

De werkzaamheden

Dit is een unieke kans om het Meeting & Events Sales team te versterken op het prachtige Château St. Gerlach. Waar het voormalige klooster met pachthof in eerste instantie overweldigt door grandeur om vervolgens met huiselijke intimiteit te verleiden, herbergt de buitenplaats nietsvermoedend alle faciliteiten van een moderne congreslocatie. De salons in het 15e-eeuwse kasteel, de break-out rooms in de gerestaureerde kasteelhoeve en het in 2017 geopende St. Gerlach Paviljoen maken Château St. Gerlach tot een vergaderlocatie met tal van mogelijkheden voor zakelijke bijeenkomsten, feesten en overige evenementen tot wel 1,000 gasten.

 

In deze rol krijg je veel eigen verantwoordelijkheid en geef je zelfstandig uitvoering aan je werkzaamheden ten aanzien van zowel individuele als groepsreserveringen. Je bent het eerste persoonlijke contact dat gasten met Château St. Gerlach hebben. Het is een functie waarin jij het verschil maakt. Je denkt actief mee met onze gasten en kunt hun wensen in praktische en originele voorstellen omzetten. Het maken van draaiboeken voor groepsverblijven en evenementen is voor jou een fluitje van een cent en je neemt de verantwoordelijkheid over de interne verdeling ervan. Je krijgt energie van het voeren van (telefonische) verkoopgesprekken en het verzorgen van rondleidingen. Je coördineert het verblijf van gasten van a tot z en weet de puntjes op de i te zetten. Je bent een spin in het web en wordt enthousiast van creatieve manieren vinden om gasten te verrassen. Daarnaast speel je een actieve rol in het doen van verbetervoorstellen rondom processen en procedures, die tot doel hebben de gastenbeleving en efficiency binnen het team te verhogen. Je stuurt (mede) het team aan en participeert in diverse projecten, zowel binnen de afdeling als organisatie breed.

 

Uiteraard werk je niet alleen: je komt in een gezellig en hecht team terecht. Het is daarom belangrijk dat je een echte teamplayer bent. Jij fungeert als eerste aanspreekpunt en bent medeverantwoordelijk voor het maximaliseren van de omzetkansen binnen de afdeling. Samen met de Meeting & Events Sales Manager zorg je voor een optimale kwaliteitsontwikkeling binnen de afdeling en lever je een bijdrage aan de HR-cyclus.

 

Wat vragen wij van je?
Wij zijn op zoek naar een gastgerichte, commerciële duizendpoot met een gezonde dosis nieuwsgierigheid. Je bent communicatief zeer vaardig, werkt nauwkeurig en bent positief kritisch ingesteld. Gastvrijheid zit in jouw DNA, waardoor gasten onder meer door het aangename contact met jou, uitkijken naar hun verblijf bij Château St. Gerlach. Je bent een kartrekker die, samen met het team, wil gaan voor een onvergetelijk verblijf voor iedere gast.

 

Wat bieden wij je?
Geen dag is hier hetzelfde. Je gaat werken in een dynamische omgeving die zowel familiair als zeer internationaal is; de gasten komen uit alle hoeken van de wereld. Wij bieden je een salaris conform jouw ervaring en reiskostenvergoeding (afhankelijk van de reisafstand woon-werkverkeer). Je werkt in wisselende diensten, het rooster wordt altijd ruim twee weken van tevoren bekend gemaakt. Daarnaast ontvang je 20% personeelskorting in onze hotels en restaurants en korting op diverse collectieve (zorg)verzekeringen. Tevens zijn er interne en externe trainings- en doorgroeimogelijkheden middels onze eigen Talent Factory.

Onze leuke extra’s:

  • De Oostwegel Collection-personeelspas met diverse kortingen bij bedrijven in de regio;
  • Binnen ons familiebedrijf vieren wij samen jouw verjaardag en werkjubileum;
  • Een mooi kerstgeschenk;
  • Een spetterend personeelsfeest;
  • Mocht je ook benieuwd zijn naar onze andere huizen, dan bieden we je de mogelijkheid om waar nodig ingezet te worden in onze andere internationale hotels en restaurants.

 

Wil jij deze kans niet voorbij laten gaan?
Ben jij die extra ster in het team van Château St. Gerlach die de gasten laat stralen van geluk? Stuur dan vóór 1 april a.s. jouw motivatiebrief en een recent cv naar carriere@oostwegelcollection.nl. Binnen één week ontvang je bericht of je al dan niet wordt uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Na een positief gesprek volgt een arbeidsvoorwaardengesprek. Kort daarna kun je een start maken in ons team!

Indien je meer informatie wenst, neem dan contact op met de afdeling HR via 043-608 88 80.

 

Contactgegevens

Joseph Corneli Allée 1
6301 KK Valkenburg
Nederland

Tel.: +31 (0)43 608 8888
E-mail: info@stgerlach.nl

Volg ons

Beschikkend over een flinke dosis motivatie, altijd strevend naar het ultieme en niet vies zijn van hard werken (uiteraard in een gezellig team); spreekt jou dit aan? Misschien ben jij dan onze toekomstige collega. Ik zie er naar uit je te ontmoeten Patrice Schmitz, Manager Meetings&Events Sales

Details van de vacature

  • Afdeling

    Meetings & Events Sales

  • Contractvorm

    Arbeidsovereenkomst op basis van 38 uur per week

  • Werktijden

    Wisselende diensten van maandag tot en met zondag tussen 08.00 uur en 17.30 uur.

  • Talenkennis

    Nederlands Engels (mondeling en schriftelijk) en Duits (basis). Frans is een pre.

  • Salaris

    Conform Horeca-CAO; afhankelijk van leeftijd en werkervaring
    Functiegroep 7

  • Opleidingseisen

    Afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur hotelschool/Commerciële Economie of soortgelijk

  • Ervaring

    Werkervaring op een soortgelijke afdeling in een soortgelijke branche is een pre.

  • Solliciteren

    Sollicitaties (voorzien van motivatiebrief en recent CV), evenals vragen, kun je richten aan de afdeling HR (e-mail: carriere@oostwegelcollection.nl)

Solliciteer hier!

Heb je interesse in deze functie? Vul het formulier in en wij nemen contact met je op!

Solliciteer !
  • Print pagina