Menu

Nachtportier / Medewerker Algemene Dienst | Kruisherenhotel

Nachtportier / Medewerker Algemene Dienst | Kruisherenhotel

Voor het Kruisherenhotel zijn wij per 1 januari 2020 op zoek naar een gemotiveerde collega die ons Front Office team komt versterken als Nachtportier.
Daarnaast kun je overdag worden ingezet als Medewerker Algemene Dienst.

De werkzaamheden

Als Nachtportier ben je het eerste én enige aanspreekpunt voor de gasten van het Kruisherenhotel in de nacht. Je beantwoordt vragen op een nette manier en helpt de gasten wanneer nodig. Daarnaast kun je gevraagd worden om lichte administratieve taken uit te voeren. Je ziet toe op de algemene veiligheid binnen het hotel en bewaakt het gebouw. Dit doe je onder andere door het lopen van rondes. Je signaleert onregelmatigheden en treft passende maatregelen. Indien nodig begeleid je de gasten in noodsituaties.

Als Medewerker Algemene Dienst ben je verantwoordelijk voor het begeleiden van gasten bij aankomst en vertrek; je zorgt o.a. voor een correcte afhandeling van de bagage en je geeft  informatie over het Kruisherenhotel Maastricht, de organisatie en de omgeving. Als duizendpoot binnen het Kruisherenhotel Maastricht ondersteun je het Front Office team en word je ingezet voor onze parkeer service. Verder ben je bereid diverse hand- en spandiensten te verrichten in en om het hotel zoals het ondersteunen van onze technische dienst.

Je maakt deel uit van het Front Office team en rapporteert rechtstreeks aan het Hoofd Receptie.

 

Wat vragen wij van jou?

Jouw werkzaamheden zijn divers en afwisselend. Als Nachtportier geef je op een flexibele manier invulling aan de werkzaamheden, waardoor je de controle over de organisatie gedurende de nacht niet verliest. Wegens het administratieve karakter van de functie als Nachtportier is het van belang dat je enige ervaring hebt met Word en Excel. Vanwege het vele gastencontact beschik je over goede communicatieve vaardigheden en heb je een dienstverlenende instelling. Aangezien we ook regelmatig internationale gasten ontvangen is naast kennis van de Nederlandse taal, kennis van de Engelse taal vereist. Kennis van de Duitse en Franse taal is een pré. Daarnaast ben je in het bezit van rijbewijs B.

Je bent je ervan bewust dat je opereert in de luxe hotellerie en handelt hier ook naar. Door jouw representatieve, positieve en vriendelijke uitstraling laat je zien dat onze gasten méér dan welkom zijn

De competenties die behoren bij deze functie zijn:

  • actief
  • fatsoen
  • uitstraling
  • inlevingsvermogen
  • gastgericht
  • communicatieve vaardigheid
  • flexibel gedrag
  • stressbestendigheid

 

Wat bieden wij jou?

Je gaat werken in het enthousiaste team van het Kruisherenhotel. Wij bieden goede doorgroeimogelijkheden en hebben oor voor onze medewerkers. Ook hebben wij een uitgebreid pakket met secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals collectieve (zorg)verzekeringen, een personeelspas waarmee je korting krijgt bij diverse bedrijven in de regio, een fietsplan of sportabonnement, vergoeding studiekosten en trainingen en 20% korting op overnachtingen en Food & Beverage faciliteiten bij Oostwegel Collection.

Contactgegevens

Kruisherengang 19/23
6211 NW Maastricht
Nederland

Tel.: +31 (0)43 329 2020
E-mail: info@kruisherenhotel.nl

Volg ons

Details van de vacature

  • Afdeling

    Front Office

  • Contractvorm

    Arbeidsovereenkomst op basis van 16 uur per week

  • Werktijden

    Wisselende diensten

  • Talenkennis

    Een goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal. Kennis van de Duitse en Franse taal is een pré

  • Rijbewijs

    In het bezit van rijbewijs B

  • Salaris

    Conform Horeca CAO, functiegroep 5 (€1889,28 – €2303,02 op basis van 38 uur per week)
    Afhankelijk van leeftijd en ervaring

  • Print pagina