Menu

P&O Adviseur I Oostwegel Collection

P&O Adviseur I Oostwegel Collection

Oostwegel Collection  heeft een vacature voor een fulltime  P&O Adviseur M/V

 Deze tijdelijke vacature is ter vervanging van een collega die met zwangerschapsverlof gaat. Per 1 maart 2019 hebben wij een tijdelijke vacature voor de duur van 6 maanden.

 

Oostwegel Collection (360 medewerkers) is op zoek naar een gedreven en zelfstandig werkende P&O Adviseur (fulltime) voor onze 3 hotels en 8 restaurants in Zuid-Limburg.

 

De functie

In deze functie ben je onder andere verantwoordelijk voor het mede realiseren en bewaken van het P&O-beleid, het adviseren en ondersteunen van het lijnmanagement en directie binnen de kaders van het P&O-beleid (CAO, P&O- en bedrijfsregelingen) en het bewaken van het verzuim- en arbobeleid. Verder ondersteun je de afdeling met administratieve werkzaamheden.

 

De werkzaamheden

Onderstaande werkzaamheden behoren eveneens tot het takenpakket:

  • fungeert als vraagbaak bij het oplossen van operationele problemen en adviseert het management;
  • voert zelfstandig intern werving- en selectie opdrachten uit in het kader van de interne doorstroom en past zelfstandig arbeidsvoorwaarden toe;
  • lost, i.o.m. de leidinggevende, zelfstandig arbeidsconflicten op;
  • initieert en begeleidt zelfstandig, in de rol van Casemanager, re-integratietrajecten voor (langdurig) arbeidsongeschikte en/of zieke medewerkers;
  • adviseren van medewerkers en management omtrent persoonlijke- en organisatiegerichte ontwikkeling en groei: wij noemen dat “de Talent Factory”;
  • plannen, organiseren en coördineren van in- en externe opleidingen en trainingen;
  • volgen/bewaken van de kwaliteit en ambities van medewerkers, onder andere aan de hand van voortgangs- en/of beoordelingsgesprekken;
  • procesbewaking rondom ARBO-zorg (waaronder de RI&E, veiligheid, gezondheid en het welzijn van medewerkers) conform de actuele de wet- en regelgeving en de bedrijfsregelingen.

 

Wat vragen wij van jou

Je bent sociaal vaardig, integer en accuraat en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk). Je bent pragmatisch ingesteld, hebt een ‘hands on’ mentaliteit en beschikt over voldoende (organisatie)sensitiviteit. Bovendien heb je een dienstverlenende instelling. Je kunt regelgeving interpreteren, vertalen en uitleggen en je beschikt over een zeer goede kennis van MS Office, in het bijzonder MS Word en MS Excel. Je bent in staat om in teamverband alsook zelfstandig goed te functioneren.

De competenties die horen bij deze functie zijn:

  • inlevingsvermogen
  • uitstraling
  • actief
  • fatsoen
  • flexibel gedrag
  • communicatieve vaardigheid
  • plannen en organiseren

 

Wat bieden wij jou?

Tevens beschik je over eigen vervoer (auto) vanwege de te overbruggen afstand tussen de verschillende werklocaties. We hebben 4 locaties die gelegen zijn in Maastricht, Valkenburg en Landgraaf.

We bieden je een afwisselende en uitdagende baan in een toonaangevend en dynamisch familiebedrijf, opererend in het topsegment van de hotellerie in Zuid-Limburg.

Wij geven medewerkers veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei en stimuleren opleiding en training.

Daarnaast zijn wij een sociale werkgever en hebben wij oor en oog voor onze mensen.

Als P&O Adviseur ga je werken in het P&O-team van Oostwegel Collection, dat gevestigd is in Château St. Gerlach (Valkenburg).

Ook hebben wij een uitgebreid pakket met secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals collectieve (zorg)verzekeringen, een personeelspas waarmee je korting krijgt bij diverse bedrijven in de regio, een fietsplan/sportabonnement, vergoeding studiekosten en trainingen en een korting op overnachtingen en Food & Beverage-faciliteiten bij alle locaties van Oostwegel Collection.

 

 

Contactgegevens

Joseph Corneli Allée 1
6301 KK Valkenburg
Nederland

Tel.: +31 (0)43 608 8888
E-mail: info@stgerlach.nl

Volg ons

Details van de vacature

  • Afdeling

    P&O

  • Contractvorm

    Tijdelijk contract voor de duur van 6 maanden op fulltime basis (38 uur)

  • Werktijden

    Maandag t/m vrijdag tussen 08.30 en 18.00 uur

  • Talenkennis

    Nederlands en Engels (mondeling en schriftelijk)

  • Opleiding

    HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur een afgeronde opleiding People en Business Management of soortgelijk

     

     

  • Salaris

    Conform Horeca-CAO en afhankelijk van werkervaring en leeftijd

  • Ervaring

    2-3 jaar werkervaring binnen een afdeling Personeel & Organisatie is vereist

     

Solliciteer hier !

Heb je interesse in deze functie? Vul het formulier in en wij nemen contact met je op!

Solliciteer!
  • Print pagina