Menu

Hybrid Connection By Oostwegel Collection

Hybrid Connection By Oostwegel Collection

De huizen van Oostwegel Collection bieden een inspirerende omgeving voor online en hybride evenementen. Wij helpen u graag verder met vragen waar u wellicht tegenaan loopt zoals: Hoe creëer je gastvrijheid voor de online deelnemers? Hoe zorg je voor interactie met de deelnemers en welke stappen moet je doorlopen bij de organisatie hiervan? Vanuit Oostwegel Collection hebben we een stappenplan ontwikkeld dat u helpt bij de organisatie van een online of hybride evenement. Aan de hand van dit stappenplan kunt u een evenement neerzetten dat zowel voor de online deelnemers als fysieke gasten een totaalbeleving wordt. Tevens kan er met een hybride evenement gemakkelijk geschakeld worden bij het aantal fysieke deelnemers, wanneer er maatregelen veranderen.

 

Heeft u interesse in ‘Hybrid connection by Oostwegel Collection’ of wilt u de brochure ontvangen? Neem contact op met ons sales-team via sales@oostwegelcollection.nl of +31 43 608 89 18.

Het stappenplan

Hieronder vindt u de door ons geïdentificeerde stappen voor de organisatie van een succesvol hybride evenement. Deze zijn intern tot in detail uitgewerkt en worden met u doorlopen bij de organisatie van een hybride evenement op één van onze locaties.

  • Stap 1: Doel evenement

  • Stap 2: Locatie en techniek

  • Stap 3: Invulling en content

  • Stap 4: Extra mogelijkheden

Hybride Events

De zakelijke meeting of het zakelijke event vindt plaats in één of meerdere ruimtes, waar tussen geschakeld kan worden. Hierbij zijn een gelimiteerd aantal bezoekers of zelfs geen bezoekers aanwezig. Voor een breder zakelijk publiek wordt het betreffende onderwerp via online videoverbindingen live uitgezonden, ook wel broadcasten genoemd. Deze kunnen vooraf opgenomen onderdelen bevatten of volledig live uitgezonden worden. Zo kunnen sprekers op locatie aanwezig zijn, maar ook van waar dan ook ter wereld deelnemen aan het event of de meeting.

Een nieuwe manier van Meetings & Events

Er worden minder kosten gemaakt, u hoeft niet te reizen of ergens extern te verblijven. Dit geldt ook voor de deelnemende sprekers en presentatoren. Dit geeft kans om het hybride event of meeting zo compleet mogelijk te maken.

Daarnaast zijn er ook de data-analyses van de online deelnemers die u van nieuwe informatie en inzichten voorzien en inzetbaar zijn voor latere commerciële of communicatieve programma’s.

* Uiteraard is de opzet en inrichting conform RIVM-normen. Zo krijgt ook iedere spreker een eigen microfoon en worden deze achteraf uitermate zorgvuldig gereinigd.

Vraag informatie aan
  • Print pagina
Sluiten