Oostwegel Collection lanceert nieuw magazine Collection
Oostwegel Collection lanceert nieuw magazine Collection
Deze week presenteert Oostwegel Collection de eerste editie van Collection. Een creatief gedreven redactioneel platform en magazine dat lezers inspirerende en verrijkende verhalen biedt. In dit nieuwe huismagazine worden geheimen, de nieuwste inzichten en een nog te ontdekken wereld gedeeld bekeken door de merkpijlers: Mens, Locatie en Gastronomie. Collection verrast en verleidt. De lezer wordt meegenomen in een wereld van authentieke luxe, ontspanning en genot.
Collection ‘22 nodigt uit om te genieten van het moment en het prachtige Zuid-Limburgse landschap. En niet te vergeten, de geluiden en de smaken. De lezer leert de medewerkers in de verschillende huizen kennen en ontdekt de eigenheid van ieder huis. Van de maaltijd op het bord tot de bloemen in de tuinen. Voor Collection ‘22 zijn artikelen over uiteenlopende onderwerpen geschreven, zo komen de verhalen van Oostwegel Collection en lokale en nationale talenten aan bod.
“We zijn zeer enthousiast over de lancering van Collection voor onze huizen. Deze mijlpaal staat symbool voor ons rijke nalatenschap en de blik op een zonnige toekomst. Het markeert een volgende stap in onze langetermijnstrategie in de ontwikkeling van onze merkbeleving. De naam Collection voelt passend aangezien ons familiebedrijf al meer dan 40 jaar inspirerende collecties aan herinneringen creëert.
De pagina’s van Collection, zowel online als offline, bieden de lezers boeiende content geïnspireerd door onze kernwaarden. We zijn blij om de verbinding tussen Oostwegel Collection en onze gasten te versterken door het maken van authentieke verhalen en betekenisvolle momenten.”, zegt Meredith Stark-Oostwegel, Director of Brand & Marketing van Oostwegel Collection.
Met Collection slaat Oostwegel Collection een nieuwe weg in. Het magazine verschijnt een keer per jaar en dit jaar in een oplage van 25.000 exemplaren. Daarnaast is het gekoppeld aan een nieuw online platform waar gedurende het hele jaar updates zullen verschijnen. Op het nieuwe platform worden recepten, achtergrondverhalen, aankomende evenementen, de meest bijzondere plekken en de beste gastronomische ervaringen gedeeld.
Het magazine is te verkrijgen in alle huizen van Oostwegel Collection en in deze eerste editie staan onder andere interviews met Francesco Veenstra (Rijksbouwmeester), lokale designers zoals Valentin Loellmann, Camille’s reisverslag van zijn gastronomische inspiratiereis, een column van Humberto Tan en ga zo maar door.
Collection is in het Engels geschreven. Een beslissing die gebaseerd is op het feit dat de gasten van Oostwegel Collection van over de hele wereld komen.
Meer informatie