Menu

Medewerker Front Office I Kruisherenhotel

Medewerker Front Office I Kruisherenhotel

Per 01-09-2019 zijn wij op zoek naar een enthousiaste, representatieve Medewerker Front Office voor 24 uur per week.

 

De werkzaamheden 
Als Medewerker Front Office ben je voor gasten vaak het eerste aanspreekpunt. Je bent je hiervan bewust en je benadert en informeert de gasten op een gastvrije, vriendelijke en correcte manier. Door de ervaring die je reeds hebt opgedaan in een soortgelijke functie, vind je het vanzelfsprekend om efficiënt en accuraat te werken. De afdeling Front Office is het hart van de organisatie; je communiceert, zowel intern als ook extern, op een effectieve en duidelijke manier. Door je professionele werkhouding en je representatieve uitstraling voelen de gasten zich direct thuis, zoals dat hoort in een hotel in het topsegment. Het werken in teamverband voelt als vanzelfsprekend en hierdoor zijn teamspirit, flexibiliteit en collegialiteit woorden die jou op het lijf geschreven zijn.

 

Wat vragen wij van jou?
Vanwege het vele gastencontact beschik je over goede communicatieve eigenschappen. Je hebt naast een uitstekende kennis van de Nederlandse taal ook een goede kennis van de Engelse en Duitse taal, in zowel woord als geschrift. Door je representatieve en vriendelijke uitstraling laat je zien dat de gasten méér dan welkom bij ons zijn. De competenties die horen bij deze functie zijn:

  • inlevingsvermogen
  • uitstraling
  • actief
  • fatsoen
  • gastgerichtheid
  • communicatieve vaardigheid
  • stressbestendigheid

 

Wat bieden wij jou?
Je gaat werken in het enthousiaste team van het Kruisherenhotel. Wij hebben een uitgebreid pakket met secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals reiskostenvergoeding (€0,19 per kilometer vanaf 20 kilometer tot maximaal 40 kilometer enkele reis), collectieve (zorg)verzekeringen, een personeelspas waarmee je korting krijgt bij diverse bedrijven in de regio, deelname nationaal fietsproject/bedrijfsfitness, vergoeding studiekosten en trainingen en 20% korting op overnachtingen en Food & Beverage faciliteiten bij Oostwegel Collection.

Contactgegevens

Kruisherengang 19/23
6211 NW Maastricht
Nederland

Tel.: +31 (0)43 329 2020
E-mail: info@kruisherenhotel.nl

Volg ons

Details van de vacature

  • Afdeling

    Front Office

  • Contractvorm

    Arbeidsovereenkomst op basis van 24 uur per week

  • Werktijden

    Wisselende diensten; het werkrooster is 2 weken van te voren bekend

  • Talenkennis

    Een goede kennis van de Nederlandse, Duitse en Engelse taal. Kennis van de Franse taal is een pré.

  • Opleiding

    Minimaal MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur MTRO, MHS, HHS of soortgelijk

  • Salaris

    Afhankelijk van leeftijd, ervaring en opleiding

Solliciteer hier

Heb je interesse in deze functie? Vul het formulier in en wij nemen contact met je op!

Solliciteer!
  • Print pagina